Pentru GoodRead promovarea autorilor se desfășoară într-un mod complex deoarece la baza acestui proces întâlnim anumite criterii esențiale care sunt urmărite cu rigurozitate.
Cine sunt GoodRead? O echipă de tineri pasionați de lectură, cărți, literatură contemporană și nu numai. Scopul lor este de a ne aduce la cunoștință orice delicatesă literară (au niște recenzii super), de a ne face cunoștiință cu autorii pe care îi citim cu îndârjire și nu în ultimul rând, de a oferii accesibilitate programului de promovarea autorilor.
Fie că ești scriitor debutant, fie că ai deja puțină experiență acumulată, promovarea este esențială deoarece te ajută sa mai urci o treaptă și să îți faci cunoscute operele.
Dacă alegi să pășești în acestă lume alături de GoodRead în programul pentru promovarea autorilor, poți alege între 3 pachete promo care cuprind strategii ample. Este vorba despre pachetul start, pachetul mediu și pachetul complet.
Ce oferă fiecare pachet?
Pachetul Start – este recomandat autorilor care doresc promovarea unei cărți publicate. Acesta conține 3 servicii: o recenzie a cărții, care va fi publicată pe GoodRead.ro, distribuirea acesteia pe rețelele sociale precum și distribuirea unor fragmente din carte.
Pachetul Mediu – are în vedere o promovare mai amplă față de primul pachet și conține 6 servicii: o recenzie a cărții (desigur, publicată pe GoodRead), distribuirea recenziei pe retelele sociale, distribuirea unor fragmente din carte, publicarea unei biografii sau o prezentare a autorului, interviu cu autorul și un concurs de promovare a cărții.
Pachetul Complet – se adresează autorilor care au o țintă clară. Acest pachet ofera în plus față de pachetul mediu și un newslatter la peste 4500 de iubitori de carte.
Se pare că promovarea autorilor nu mai este un prag atât de greu de atins iar literatura română se îndreapta într-o direcție buna dacă luăm în considerare noile apariții de succes.
Dacă vreți o părere personală, literatura română mă uimește pe zi ce trece.
Daca autorilor la inceput de drum le cereti bani de promovare, ce fel ii sustineti voi (se presupune ca nu au vandut inca nimic si nu au bani)? Iar daca cartea e proasta, adica proasta rau dar autorul a dat banul, o mai promovati? Intrebari, intrebari.
PS. Aici ati mentionat ca newsletterul se trimite la 45000 de cititori. Dincolo, in pachet, sunt 4500. Cum e?
Goodread.ro sustine autorii aflati la inceput de drum prin preturile mici si accesibile pe care le practica. Promovarile pe care acestia le fac consuma anumite resurse care trebuie acoperite intr-un fel. Astfel, asemenea servicii nu ar mai exista.
Cat despre succesul cartii, nu cred ca cei de la goodread.ro sunt in masura sa pronunte un verdict in acest sens, ci cititorii.
Daca aveti mai multe nelamuriri va puteti adresa echipei goodread.Eu doar am prezentant anumite servicii pe care acestia le ofera.
P.S.: mi-a scapat un „0” in plus. Am corectat ulterior. 🙂